Politica de confidențialitate a Jerone Group Oy
Jerone colectează informații despre clienții și utilizatorii magazinului său online pentru a le oferi clienților săi cea mai bună experiență posibilă atunci când utilizează serviciile sale. Datele clienților sunt utilizate, printre altele, pentru a oferi un serviciu sigur și pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor pentru clienți și a magazinului online.
Jerone respectă confidențialitatea clienților săi și va utiliza informațiile personale pe care le colectează numai în scopurile stabilite în prezenta politică de confidențialitate. Jerone nu va vinde sau împărtăși informațiile clienților săi în alte scopuri decât cele stabilite în secțiunea 7 din prezenta politică de confidențialitate.
Controlorul de date:
Jerone Group Oy ( Identificare comercială: 2381931-8)
Informații de contact:
Sulapuronkatu 1
33700 Tampere
Informații de contact pentru chestiuni referitoare la registru:
Tel. 0408280202
E-mail: customer service (at) jerone.fi
Denumirea registrului
Registrul clienților Jerone
Scopul prelucrării datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal sunt prelucrate numai în scopurile predefinite enumerate mai jos:
- Pentru a gestiona relația cu clienții și a facilita comunicarea
- Pentru a procesa, livra și arhiva comenzile
- Pentru a menține istoricul achizițiilor pentru eventuale returnări de produse sau procesarea garanției
- Pentru a preveni utilizarea abuzivă
- Îmbunătățirea experienței clienților și a calității serviciilor pentru clienți
- Dezvoltarea propriilor operațiuni și servicii
- Pentru a furniza conținut, comunicări și marketing direcționate
Conținutul datelor din registru
Informații de contact și de comandă ale clienților: nume, prenume, adresă, cod poștal, localitate poștală, număr de telefon, adresă de e-mail. Posibilitatea de a trimite mesaje de marketing către client, cu condiția ca acesta să își fi dat acordul explicit în acest sens la crearea contului de client. Informații privind comenzile, livrările și retururile clienților.
Surse de date obișnuite
Datele de contact și informațiile despre client din registru sunt obținute la începutul relației cu clientul și pe parcursul relației cu acesta din modificările făcute de client către operator. O relație cu clientul este stabilită atunci când un client creează nume de domenii pentru un magazin online sau comandă produse. La momentul înregistrării se selectează o opțiune de excludere din marketing. Clientul își poate schimba opțiunea de excludere într-o etapă ulterioară.
Dezvăluirea de informații
Transmitem unele informații necesare unor terțe părți pentru a ne îndeplini obligațiile legate de livrarea comenzilor. Aceste terțe părți includ:
- Partenerii logistici care livrează expedierile la o locație aleasă de client
- Parteneri intermediari de plată
- Operatori de facturare
- Furnizorii de produse în cazul livrărilor directe
- Vamă în cazul produselor achiziționate fără taxe vamale
- Societățile de colectare, atunci când o factură este scadentă și este transmisă spre colectare
- Companiile partenere se angajează să respecte cerințele Regulamentului privind protecția datelor.
Principiile de protecție a registrului
Registrul clienților este păstrat în format electronic. Accesul la sistemul care conține datele clienților și dreptul de a modifica datele clienților este limitat la angajații special desemnați ai operatorului.