Condiții de livrare a magazinului online


Valabil din 21.04.2017. Prin comanda, acceptați termenii.

Informații generale despre magazinul online
Produsele magazinului online sunt comercializate de firma Jerone ID: 2381931-.8. Vindem produse persoanelor fizice majore din Finlanda. Preturile produselor includ TVA. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile și taxele poștale.

Comanda
Produsele sunt în general comandate online de pe Jerone.fi prin Coșul de cumpărături. Înainte de a comanda produse, trebuie să vă autentificați ca utilizator și, atunci când comandați, să completați formularul de înregistrare, adică numele, contactul și informațiile de facturare.

Toate comenzile sunt confirmate prin email, in care se precizeaza pretul comenzii, costurile de transport si produsele comandate. Pentru a primi o confirmare a comenzii, trebuie să furnizați o adresă de e-mail în momentul comenzii. Clientul se angajeaza sa respecte conditiile de livrare in vigoare la fiecare comanda.

Confirmarea comenzii
Vă vom trimite o confirmare a comenzii prin e-mail, unde puteți vedea, dacă este necesar:
• numărul de comandă
• suma finală a facturii
• produsele comandate
• Modalitate de plată
De asemenea, puteți verifica conținutul comenzii prin contul de utilizator de pe site-ul nostru.

Timpul de livrare
Trimitem produsele prin poștă în fiecare zi a săptămânii, astfel încât întregul timp de livrare a produselor este de doar 1-2 zile.

Metoda de livrare și costurile de livrare
Costurile de livrare sunt gratuite pentru comenzile de peste 60 EUR dacă alegeți pachet poștal și 4,90 EUR în caz contrar. Prețul pachetului Express este de 9,90 €. Livrăm comenzile sub formă de pachet, ca pachet Express, la Posti's Parkettautomaat sau ca pachet mic. Pachetele pot fi urmărite cu un număr de urmărire. Puteți găsi mai multe informații despre opțiunile de pachete, plăți și metode de transport Posti pe site-ul Posti.

De asemenea, puteți ridica comanda din depozitul nostru.

Condiții de returnare
Clientul are un drept de retur de 30 de zile. Dreptul de retur se aplică numai produselor neutilizate și care pot fi vândute în ambalajul original. Atașați la retur un formular de retur completat cu atenție. Responsabilitatea proprie a clientului pentru costurile de retur este de 4,90 EUR , dar totuși 0 EUR din cauza unei erori de fabricație sau a furnizorului. Dacă ați comandat cu factură, adăugați această sumă la suma finală a facturii.

La returnare, trebuie să utilizați serviciul de returnare clienți preplătit al oficiului poștal sau Matkahuolto - nu vom rambursa clientului costurile de retur suportate din alte metode de livrare! Nu acceptăm retururi care au fost trimise la mai mult de 30 de zile de la livrare. Odată ce returnarea este aprobată, banii vor fi returnați direct în contul dumneavoastră după primirea și procesarea returului, sau produsele vor fi creditate pe factura dumneavoastră.

Nu uitați să luați o chitanță pentru returnările clienților. Vom rambursa prețul produselor pierdute doar pe baza unei chitanțe, pe care o puteți folosi pentru a dovedi că ați livrat produsele la oficiul poștal.

Adresa expeditorului
Jerone
Sulapuronkatu 1 P 10
33700 Tampere

Situații problematice în transport și cu privire la produse defecte
În cazul în care produsul s-a pierdut în timpul transportului, s-a deteriorat sau i-a fost livrat clientului produsul greșit, clientul trebuie să raporteze imediat eroarea folosind formularul de contact de aici sau apelând la numărul de service clienți 0408280202.

Notificarea livrării incorecte sau a produsului defect trebuie făcută în termen de 30 de zile de la primirea produsului. Dacă coletul este deteriorat prin poștă, produsul trebuie reclamat imediat prin poștă.

Schimbare
Ne rezervăm dreptul de a modifica termenii de livrare. Înainte de a plasa o comandă, clientul trebuie să se familiarizeze cu condițiile de livrare valabile la un moment dat.

Jerone gestionează toate datele clienților în mod complet confidențial.

Ne rezervăm dreptul de a modifica prețul, precum și dreptul de a închide contul de client și de a anula sau de a rezilia tranzacțiile fără niciun motiv. Cu toate acestea, anularea sau returnarea tranzacției nu va cauza niciodată costuri financiare pentru consumator dacă sunt îndeplinite condițiile conform Legii finlandeze pentru protecția consumatorilor. În caz de daune, ne rezervăm dreptul de a despăgubi produsele pentru maximum din prețul integral, inclusiv costurile de transport, dar, în calitate de bun serviciu pentru clienți, este posibil să rambursăm mai mult.

Dacă nu vă puteți ridica singur comanda de la oficiul poștal, puteți semna o împuternicire pentru o persoană de încredere care vă poate ridica coletul de la oficiul poștal cu un act de identitate. Dacă informați serviciul nostru pentru clienți, putem extinde, de asemenea, timpul de colectare a pachetului, astfel încât să aveți timp să vă ridicați coletul.
Pentru transporturile neîncasate percepem o taxă de transport de 14,90 EUR.

Pot exista mici erori de ton în imaginile produsului.

În ofertele speciale precum Cumpărați 3, Plătiți 2, oferta expiră dacă unele dintre produse sunt returnate. Când returnați unul dintre cele trei produse, plătiți prețul integral pentru cele două produse pe care le-ați păstrat. Pentru a preveni abuzurile, ne rezervam dreptul de a percepe clientului contravaloarea postalelor pentru suma ce urmeaza a fi returnata, daca valoarea comenzii a depasit initial limita transportului gratuit, dar valoarea produselor pe care clientul le pastreaza este sub. limita poștalei gratuite. Dacă în comandă s-a folosit o reducere procentuală, la rambursarea produsului returnat se ia în considerare reducerea procentuală, caz în care rambursarea nu este aceeași cu prețul nerecontat al produsului.