Care sunt termenii dvs. de returnare?

Facem tot posibilul pentru a obține cea mai precisă idee și imagine a produselor prin intermediul site-ului web. De obicei, mărimile se potrivesc imediat dacă urmați recomandările noastre de mărime. Cu toate acestea, uneori produsul nu corespunde așteptărilor, așa că puteți anula achiziția chiar dacă ați primit deja produsele.



Instrucțiuni de utilizare


1. Puneți produsele înapoi în ambalajul lor original așa cum erau când au fost primite. Un tricou șifonat cu nasturi nu este vândut și provoacă costuri suplimentare suplimentare din motive logistice și practice.

2. Includeți confirmarea comenzii primite și formularul de retur, unde scrieți numărul de cont și motivul returului. Dacă ați comandat cu Walley, puteți fie să plătiți factura și să ne comunicați numărul de cont, fie să includeți factura împreună cu returul, caz în care veți primi o factură actualizată în e-mail după procesarea returului.

3. Puteți returna pachetul prin Matkahuolto sau prin poștă, alegeți dintre următoarele:

1. Du coletul la oficiul poștal și spune-i lui Jerone Group Oy că este o retur de la client. ID-ul contractului pentru returnările clienților este 629649

2. Dacă utilizați automatul pentru coletele poștale pentru a returna, urmați instrucțiunile de returnare de pe ecran.

3. Du coletul la Matkahuolto și spune-i lui Jerone că este o retur de la client. ID-ul contractului pentru returnările clienților este 9552867

4. Dacă utilizați mașina de coletărie Matkahuolto al Postului pentru returnare, puteți utiliza codul de retur pentru a solicita un cod de activare pe site-ul Matkahuolto pentru returnarea la aparat.

Posti / Matkahuolto ia coletul pentru transport si facturi pentru el Jerone, astfel incat nu trebuie sa platesti taxe postale pentru retur
NOTĂ! Luați o chitanță de la returul clientului. Vom rambursa prețul produselor pierdute doar pe baza unei chitanțe, pe care o puteți folosi pentru a dovedi că ați livrat produsele la oficiul poștal.

NOTĂ! Returul este gratuit dacă au fost respectate instrucțiunile. Nu vom rambursa costurile de retur dacă returnarea nu se face folosind returul pre-plătit al clientului Itella. In cazul in care produsul ce urmeaza a fi returnat este defect (deteriorat, folosit), Jerone nu este obligat sa restituie pretul integral al returului. În cazul în care produsele returnate nu sunt în stare de revânzare din motive cauzate de client, vom reține o parte din prețul de vânzare ca compensație.

În ofertele speciale precum Cumpărați 3, Plătiți 2, oferta expiră dacă unele dintre produse sunt returnate. Când returnați unul dintre cele trei produse, plătiți prețul integral pentru cele două produse pe care le-ați păstrat. Dacă în comandă a fost utilizată o reducere procentuală, rambursarea produsului returnat ia în considerare reducerea procentuală, caz în care rambursarea nu este aceeași cu prețul nerecontat al produsului.